fredag 2. januar 2009

Nytt år nye muligheter


Nå har jeg endelig ryddet siste restene og kastet siste søpla etter nyttårsaften. leiligheten er ryddig og det er ingen spor fra fyllekvelden bortsett fra spritflekker på gulvet. bryr jeg meg? Nei. det gulvet er fullt av minner nok ^^

Det var historiens siste fyllefest i Vilbergveien 25 natt til 1 januar. Jeg må med tungt hjerte meddele at det ikke blir noe mer tull her. Ikke noe mer sex på sofaen, ikke noe mer "få egil til å bonge hva som helst". Ikke mer søling på alt mitt elektriske og ikke mer mas om å ikke møkke til gulvteppet. Det blir derimot ikke slutt på verken tequilaen eller razzen. Dere må ikke bekymre dere, jeg er på vei ut ! Superdaria i farta!

Det nye året kom så brått på meg at jeg faktisk ikke husker inngangen, men hvem bryr seg om det ? Jeg har et forstuet ben til å bevise at jeg så det. Fra bakken av selvfølgelig. Godt plantet i isen. Med nesten alle mine bedre deler ikke langt unna hverandre ble det en nyttårsaften jeg sent kommer til å glemme. Og neste nyttårsaften.. da er vi i Bergen!!

Jeg har så mye å si i kveld,, men ikke noen ord å komme med, så her er kveldens visdomsord;

Kjærlighetens veier er usakelige.

Wikka wikka reemix.

Det er sant. Så fortvil ikke over det som har skjedd, for det er mye bedre å fikse opp i forhold som er nå.  det var kveldens dype. god natt.

Ingen kommentarer: