tirsdag 13. januar 2009

Hit it !


I dag stod jeg på kiwi og fant ut at jeg elsker livet .. og nei, det hadd eingenting å gjøre med at jeg stod foran godterihylla...

Jeg er ikke en kjip person. Selvom jeg har hatt en åpenbaring i dag skal dere selvfølgelig ikke gå glipp av de morsomme tingene. Dagens latter går til ingen andre enn lille Bergum! Vi har problemer med å finne helgens antrekkt til den såkalte snøfesten og i et desperat øyeblikk bestemte hun seg for å tegne antrekket. Og nei, hun skal ikke strekke overkroppen, kutte av seg ben og armer og klippe håret etter å ha vært å få støt. Hun skal bare ha på seg en kombinasjon av shorts og skjorte som dere ser.. må si jeg elsker livet mitt om dagen, og det merka hele Kiwi på sand da jeg tok til å rive ned alle dvdene i en massiv latterkrampe. ja, hvis noen av dere leser dette så var det meg. og det var nødvendig!

Ellers har jeg brukt halve dagen å snakke med Liza, det er en person som er nevnt alt for lite i bloggen, og det av åpenbare grunner. Liza bestemte sge nemlig for at risør er plassen å bo. Hvis det er en jente som får meg til å savne gamle dager er det henne. Da vi var unge (for nå er vi nemlig gamle) pleide vi å henge sammen hver biiidige dag på skolen. Da vi kom hjem satt vi i flere timer på telefonen, før vi til slutt fant ut at vi så absolutt måtte møte hverandre, og gikk ut for å finne på noe. Så mye krangel, kjærlighetssorg og morsomheter som vi har vært med på skal du lete lenge etter! Det er visse ting som er tidløse, og det er betegnelsen på meg og henne <3>

You can run, but you can't hide!

Ingen kommentarer: