søndag 18. januar 2009

Time has come !


Endelig sitter jeg noen timer fra Egypt. Sharm el Sheikh, alle turisters drøm! 

Det har vært mye mye nedtelling og annet tull i henhold til ferien og endelig er jeg bare timer fra paradis. har ringt å fått opp alle (sondre) og nå er det siste timen med pus, samt litt frokost. Den katten har selvfølgelig skjønt at jeg skal dra så hun har dratt frem grinetryne for lengst. Spørsmålet er bare hva jeg har glemt å pakke, for det er alltid noe! På opplevelses-listen står selvfølgelig både dykking og pyramider men det er uvisst om det faktisk  er greit å besøke Kairo.. utenom det så harj eg kjøpt fotokamera som kan ta bilder under vann, og det blir garantert en sensajon! Det blir utbrudd på face for å si det sånn!

Ellers er det en uke uten skole, og jeg tror nok ikke savnet blir stort, det blir heller vondt når jeg kommer tilbake! Nå er dessverre siste time kommet, om bloggen får leve fra sharm el sheikh er fortsatt uvisst, men det er lov til å håpe !

Until next time-

Ingen kommentarer: