tirsdag 6. januar 2009

Te for liten og te for stor ..



Det slo meg nettopp da jeg kom hjem etter skolen i dag akkuratt hvor mye som blir glemt i disse ferietider. Nå er det på tide å komme på bane alle sammen. Skjerpings!

Jeg logget på mailen min og innså at det var nesten 30 uleste mail, samme med bedriftsmailen, lekser og andre plikter lå også urørt. Det fikk meg til å se at selvom julen har vært stressende har vi glemt så mye. Nå er det på tide å plukke opp restene. og det er ikke noe å legge skjul på at det er kjedelig å gå tilbake til gamle kjedelige vaner.

Jeg ble likevel reddet i dag også til tross for alle kjedelige greier på agendaen. Dagens høydepunkt var da jeg møtte yndlingssvensken min på min egne lille jernia og det endte med te og kake på Dromedar. Så mye som vi glemmer, er det sykt viktig og aldri glemme hveerandre! Det er godt å ha noen som minner deg på hvorfor du elsker tilværelsen din! For ikke å snakke om noen som alltid får deg til å smile, og lyser opp hverdagen. Denne går ut til Jennie, en fantastisk dame med fantastisk innsikt over livet. Hun er min helt og uten tvil grunen til at jeg trives så godt med meg selv!jeg skulle ønske hadde like mye innsikt i livet som det du har. Og selvom du har den lille tesila, er jeg glad i deg for alltid !<3>

Ingen kommentarer: