søndag 18. januar 2009

This years love..


Jeg har kanskje ikkeno kjæreste som venter på meg om kvelden, ikke noen som savner meg om nettene eller noen å fortelle jentesladder til. Men kjærester er det nok av. Uten vennene våre derimot.. hvem hadde definert deg da ?

I dag skjedde det noe sykt trist. 3 av våre medmennesker  kom utfor en tragisk ulykke på gardermoen. Noen døde og andre er på sykehuset for hjelp. dette har vært medelever, kjærester, sønner og kollegaer. Det slår oss først når noe har skjedd hvor forsiktige vi skal være.. Ikke minst hvor mye vi skal sette pris på alle rundt oss. Jeg kan dø på vei til Egypt i morgen.. Uansett vet jeg at et hvert av de menneskene jeg bryr meg om vet hvor mye jeg bryr meg om dem.

Omtanke kan ikke måles i å nevnes i bloggen, huske å sende melding på bursdagene, størrelsen på julegaver.. men omtanke. I den verden vi lever i nå er det så sykt lite plass til omtanke for andre. Alle tanker går til oss selv, og folk er sykt egoistiske. Hvem gir du tankene til annet enn deg selv i ukedagene? Andre en helgens byflørt, og gamle forhold som skulle være glemt? har du noen gang tenkt på hvor bra du hadde gjort dagene hvis du reddet en menneskes dag hver dag ? Det skal ikke så mye til. Et smil, en gest, bare noe smått.

Så denne går ut til alle dere som leser bloggen i dag; gjør noe for noen andre. Også ender du selv i så godt humør. Ikke minst, aldri glem at de menneskene du føler noe for alltid må vite hva du føler for dem. For man vet aldri når ting kommer til å stå usagt. Utenom det går denne ut til Solvår. Hun er min hjertevenn, og i dag skal jeg redde dagen din jenta mi. Ikke bare skal jeg nevne deg i bloggen, jeg skal avsløre for hele verden hvilket fantastisk menneske du er. Solvår kommer alltid til meg for å få hjelp, men hun skulle bare visst at alle mine innerste problemer er det hun som har hjulpet meg med.

Ellers er hjerteknuseren på toppen dagens smil til de som måtte trenge det. For hver gang jeg må smile, stikker jeg en tur innom dyrebutikken. Der er det alltid noe søtt å sette fingra i ^^

Ingen kommentarer: