søndag 18. januar 2009

P to the arti !!


Du vet du har vært kveldens stjerne når du kommer hjem med en krone og det er mer "snø" i kjolen din enn det som var på hele utestedet ..

Snøparty-fenomenet som alle stilte så stort spørsmålstegn til var jo faktisk kjempegøy! Jeg er litt skuffa over at crewet sparte på "snøen", men ettersom den senere på kvelden kom flyvendes i alle mulige retninger så må jeg kanskje si det var greit. Da jeg kledde av meg i går må jeg ærlig talt si at det var nok "snø" der til å fore snømaskina med en hel ny rundre snøparty.

Ellers må jeg si at det var en utrolig flott gjeng vi var i går og jeg tror nok liquid hadde gått under ryktene som kjedelig hadde det ikke vært for akkuratt dem. Gamle venner, OG nye! Utrolig hvordan mennesker som du egentlig ikke kjenner alltid kjenner noen som du kjenner! Ellers må jeg si at Joakim står mye sterkere hos meg etter at han var gårsdagens helt, og kjæreste. Noe jeg ikke kunne vært mer takknemmelig for!

KOnklusjonen er da at snøparty ikke er for ille, at det er på tide å sette klare linjer når man er ute og fyller, og at livet egentlig bare er en evig fest fra ett punkt til et annet, og jeg kunne aldri klart det uten den flotte gjengen som vi er !

Klar for ferie -

Ingen kommentarer: