mandag 12. januar 2009

Tiden leger alle sår


Endelig. Jeg har sittet hele juleferien og blånektet og se Max Manus fordi vi skulle se den på skolen. Jeg har ventet, og ventet .. og tiden er endelig inne!


Da er det minus 90 minutter til jeg sitter i kinosalen og skal se noe osm jeg forventer blir årets første og beste kinofilm. Ingenting er så digg som å se en virkelig bra film! Jeg gleder meg. Ellers må jeg informere alle om at det er 7 dager til jeg drar til Sharm el Shiekh og da blri det vel en noe redusert blogg. Syv dager til sol og varme midt på vintern. Jeg gleder meg :D


Det beste er jo gjengen. Marit, Daria, Sondre, Michelle og Joakim. Det blir sykt knall. Når jeg komemr hjem blir det bilder av både kameler, dykking og pyramider det skal jeg love deg ! Det eneste som er kjipt er hvordan alle bekymrer seg pga konfliktene omkring oss. Hvorfor skal folk bekymre seg hele tiden? Det er ikke mange mila til oslo, og bare der foregår det mer rabalder enn nødvendig.


Why can't we all just be friends ?


Anyway.. litt svadablogg i dag. stay tuned !


"Knock knock. Who's there? Yo momma. Yo momma who? -Seriously it's yo momma , open the god damn door!!"

Ingen kommentarer: