lørdag 10. januar 2009

Søøøndag


Ja du leste riktig, og jeg tok selvfølgelig feil. Det er ikke søndag i dag i det hele tatt. Men jeg må jammen meg si at det føltes som en solid en.

Minus å sove lenge, pluss det faktumet at jeg faktisk måtte jobbe, Så var det nesten en søndag i dag. Det slo meg da jeg satt på vei hjem fra kjære Bergum idag at hele, se på film, hive i seg ett års kvote av godis, og ikke minst go'buksa ga den perfekte feelingen av søndag.

Ingenting redder en dag som noen timer hos the Bergums. Det var totalt dødt på Storsenteret i dag, til både glede og fortvilelse. Fredag natt inneholdt nemlig bar-hopping på jessheim city, noe som resulterte i stoor trøtthet da det endelig ble lørdag morgen og jeg måtte stå opp ni, pga at jeg skulle åpne butikken. Da jeg i mitt trøtte modus endelig fikk gå klokken tre, var middag, film og goodis på menyen. Bedre blir det ikke!

En stk bergum + En stk nonstop-sjokolade = heaven!

Ellers er det varetelling i morgen, mens resten av verden sover fylla av i morgen tidlig skal jeg og diverse andre mennesker stå å telle. Dette er selvfølgelig et stort nederlag for min sosiale status, men vi later som det ikke har skjedd og kommer sterkere igjen neste helg. Da er det snøparty på Liquid så jeg oppfordrer alle til å komme..

skål!

Ingen kommentarer: