onsdag 31. desember 2008

Last blog of 2008!


Jeg dedikerer de neste linjene her til alle mine nærmeste, til alle mine kollegaer og ellers gode samarbeidspartnere..

Ha et kjempeflott nytt år !

Året som har gått har gått forbi sinnsykt fort, og selvom jeg var tynget med mye sorg ettersom alle 89-modellene mine dro hver sin vei har dette løst seg fint. Ikke bare har vi holdt kontakten, men dere er fortsatt noen av de beste sjeler jeg vet om! 

Ellers går hovedtakka til resten av dere som alltid er der og trår til. Dere er de beste venner og jeg forguder dere! For ikke å snakke om partycrewet.. Vi har hatt det mye gøy vi! jeg har uten tvil klart å samle den beste gjengen, og om du er med, så håper jeg du vet at du er en av de feteste menneskene i verden!

Så håper jeg alle drikker med måte i kveld! Jeg skal drikke med stor måte i alle fall :D nei det var tull, og for dere som faktisk ikke kommer hit så håper jeg dere skammer dere rått. Det blir ikke bare siste festen i året, men siste festen i Vilbergvegen 25 ever ! Men med viten om at du har gått glipp av noe sensasjonelt, så er jeg likevel glad i deg ^^ (hvis du er heldig)

Velg nyttårsforsett med omhu, (hvis det er å trene trenger jeg ny treningspartner på nyåret) og ellers vær varsom med hvem du gir nyttårskysset til!

Live 4 ever <3

Ingen kommentarer: