søndag 4. januar 2009

Glade liv !


Det var solskinn, varme og jeg våket opp ved side av verdens søteste blondine. Idet jeg våknet så slo det meg; ja, Jeg er virkelig lykkelig i livet mitt (:

Jeg og Bergum hadde tidenes kosekveld som varte fra i går og avsluttet for en drøy time siden. Derfor er et ikke noen morsomheter å poste fra helgens ville sprell men heller tankene jegsitter igjenn med etter to ville friuker fra skolen. I morgen strter alvret igjen, og selvom jeg er i mismot er bare 7 herlige dager i sharm el sheikh kun 15 dager unna! Definitivt noe jeg gleder meg til!

Det er heller ikke mange månedne igjen før jeg drar til Bergen by, for ikke å snakke om at dette åre forhåpentligvis innebærer bedriftstur puikseletaten og en uke i Italia med matfagklassen:D For ikke å snakke om tromsøtur med min lille blomst og kanskje en tur til nederland? leker me tanken der ja.

Hei, det er bare 21 dager til jeg fyller 20 år ! Dette kommer til å ta av!

Det er så mange ting jeg gleder meg til, og tanken på at jeg skal dele alle disse med de kuleste folka noen sinne hjelper på humøret! Så her er dagens dype til alle dere som ikek verdsetter vennskap nok, til dere som tror dere ikke klarer dere uten en kjæreste og til dere som tar familien for gitt. Rikdom kommer i mange former, og hvis du lærer å sette pris på dine nærmeste forbindelser vil du føle deg rikere enn noe annet menneske i verden. 

For ja, jeg er rik på forhold, og dere gjør livet mitt verdt å leve <3>

1 kommentar:

mariestenbakken sa...

Så klok du er Daria ! :)

Er helt enig, gutter er ikke alt :)