tirsdag 28. april 2009

yea.... again and again!


Noen ganger synes jeg vi ser for langt fremover. Folk glemmer å leve i nuet. og ja... det er feil!

Ja når denne bloggtauseheten endelig ble brutt var du kanskje klar for å høre noe om Italia.. Men nei. Italia var gøy, og jeg fikk masse nye venner, men det regna, og det kan bli mye mat i lengden! Jeg er derimot mer bekymret over folk. Om to måneder reiser jeg til bergen. Jeg og Marielle. Jeg gleder meg så sykt! Jeg har fått godkjent inntak ved Norges kreative fagskole i bergen og til høsten stiller jeg opp, og begynner på journaliststudiene! Men alt folk kan tenke på nå er at jeg skal dra. Kan vi ikke bare nyte disse to månedene? Jeg tror på at alt som er "ment to be" kommer til å bli uansett hvor i verden jeg er. Jeg kommer til å elske dere selvom jeg er i bergen, jeg kommer til å savne dere, og vi kommer til å være like gode venner når jeg kommer tilbake! Jeg kommer til å være like morsom, blid og glad uansett! Jernia Jessheim blri kanskje ikke det samme, men sjelen vil nok ligge igjen der uansett. Hva hadde du følt om folk trakk seg unna bare fordi de vet at dus kal bort? Jeg hadd ebrukt mer tid på å tenke på fortiden, enn fremtiden. For det er den som alltid vil binde oss sammen, og ja.. det er derfor jeg er så sykt glad i akkuratt deg! 

Og ja ryktene er sanne, jeg er forelsket, og det er ikke feil! For nå som jeg har vokst opp med kjærligheten mellom oss i gjengen, er det bare klart at den kjærligheten må videreføres til en bedre halvdel. Uansett om jeg skal flytte eller ei-

No worries!

Ingen kommentarer: