tirsdag 7. april 2009

Med smilet i behold...


Ja det er viktig å ha smilet i behold når en viktig epoke i ens liv er avsluttet. I dag er sorgens dag for Daria (og alle henens tilhengere).

Jeg satt nemlig på toget i går, og helt uten videre, kommer tidenes nerd inn og setter seg foran meg, med verdens styggeste sveis! Jeg tar instinktivt opp mobilen, for dette skal enten blogges, videresendes eller lignende.. men plutselig går det opp for meg at jeg har kameralyd på mobilen! Ikke hjelper det å skru på lydløs heller. Ja jeg er veldig teknisk av meg, men finner ikke ut hvordan det er mulig å skru av lyden på mobilkameraet mitt. Pokker heller. Faktumet er faktisk at det ikke går ann å skru det av i det hele tatt! Det skal visst være en sak om sikkerhet siden så mange tar flatterende bilder av folk alle steder uten at noen vet om det? Dette er jo tidenes største spøk selvfølgelig. Hvis noen vet hvordan man skrur av lyden på min LG KU990 så send med beskjed. Fortløpende! Hvem skal ellers stille alle verdens mongobarn til rette om ikke meg? Hvis ingen kan ta bilde av alle smakløse sveiser, antrekk eller omgivelser til rette så ser jeg ingen grunn til å ha mobilkamera faktisk. Ellers må jeg si at jeg faktisk fortsatt klarer å finne skavanker i de merkligste ting om dagen, jeg vet ikek hva some r mest farlig, at du må betale 32 kr for en pakke med ananasbiter eller at ananasen på Kiwi faktisk BITER.J

Ingen kommentarer: