fredag 17. april 2009

Du vet du går på Nannestad når...


Ja på dette tidspunktet i morgen sitter jeg i Italia og sluker sol! andre fordeler med å gå på Nannestad vgs er at du sjeldent slipper opp for ting å le av.

Du vet du går på Nannestad vgs når finner deg selv sittende å spise lunsj og drikke vann fra et Rignes ølglass. For å ikke snakke om at alle går rundt med vrengt russedress i dag. Nesten alle i alle fall. Nei jeg syns ikke det er viktig å være russ. Ikke fordi jeg ikke er glad i alkohol, skavanker, hodepine, stress, syt og mas. Rett og slett fordi jeg fant ut at det å være russ med sine beste venner er jo egentlig det man vil være, og alle de var russ i fjor. Så jeg skal fortsette å nyte fylla med mine bedre halvdeler uten å være russ. Du kan tro det preller av. I morgen tidlig drar jeg til Italia.. og det er ikke feil! Når jeg kommer hjem fra Italia er det eksamenstid, og før du vet ordet av det er jeg i Bergen by! Det blir kjipt å reise fra hjemmet, brodern, og alle vennene. For ikke å snakke om mamma og pappa! Jeg må likevel ærlig inrømme at jeg tror at ting som er ment til å vare ,kommer til å vare uansett hvor i verden jeg er. Alle mine venner kommer til å være like sprø uten meg, og alle mine nærmeste skal jo selvfølgelig komme på besøk! .. og Daria, ja hun vil alltids være Daria :D

1 kommentar:

Unknown sa...

Stavefeil i Ringnes Ølkrus. Du har skrevet Rignes og det er FeIl