torsdag 2. april 2009

Det er feil!


-At man ikke får bidrag til å studere det man vil når du skal videre på utdanning! Det å legge trua i fagfolk er tydeligvis ikke så troverdig likevel.

Ja jeg skrev jo den lange stilen om hvor urettferdig jeg syns det var å ikke få studere det jeg ville på norges kreative fagskole fordi jeg ikek fikk utdanning, men det er altså feil. Selvfølgelig får jeg lån fra lånekassen til å studere det jeg vil. Jippi! Så da er søknaden sendt inn til Norges Kreative Fagskole i bergen og jeg bare håååper på et positivt svar! Det som derimot gjør meg irritert er at jeg ikke kan legge trua i karriæreveilederen på skolen min. Hun som mente at bare bortskjemte barn fikk studere på fagskoler.... makan! Så derfor vurderer jeg et klagebrev til høyeste maktene her på skolen for hadde det ikek vært for en tilfeldig diskusjon hadde jeg aldri funnet ut at jeg kunen studere der likevel. Her går man på skole, studerer og er skolens tillitsvalgte også kan du ike en dritt? Det er uhørt. Jeg kjenner jeg blir sint. Veldig. Men likevel ordner ting seg nå.. Norges Kreative fagskole.. here i come!

Ingen kommentarer: