onsdag 8. april 2009

Påsken varer helt til jula?


Ja det skulle jeg virkelig ønske den gjorde! I morgen starter ferien og det hadde ikke vært meg imot med ferie helt til jul.. det skjer ikke.

Ikke bare har det begynt å regne i dag, men jeg må også jobbe. Ja jeg skal jo ikke legge skjul på at jeg er en tilhenger av regn men det er likevel kjipt å ikke ha påskesola. I kveld reiser jeg til Lille Bergum og i morgene r det turen opp til hytten på dokka med resten av the Bergums. Ikke bare er Mamma Bergum så snill at jeg alltid slippe rå gjøre noe som helst, men mamma og pappa Bergum lager sykt god mat! Ja jeg skal ake, stå på ski, og nyte peiskos til de grader, så du får bare klare deg uten bloggen i noen dager.... vel å merke med god viten om at jeg enedelig får sitte å gjøre ingenting. Dette selvom jeg har med meg tre skolebøker.

Nå kommer endelig våre fantasier om jesus til nytte igjen og det er i alle fall tre fridager å nyte ut av dette, så jeg håper du bruker de lurt, prøver å få slappet av og nyter smamenkomster med kjente og kjære. Ikke gidd å stå for mye på ski, det er bare stress uansett. Nyt påsken! påsken varer kanskjei kke itl jul, men den varer i alle fall til mandag, og det er da noe!

Så jeg ønsker alle da endelig en god påske. Til dere stakkars jævelne som må jobbe på lørdag; eid! Du er kanskje ikke jesus sitt barn likevel... ? 

Ingen kommentarer: