fredag 3. april 2009

Fornøyd?


Om du ikke er fornøyd, er det min feil at du er misfornøyd? Hva kan JEG gjøre, for at DU skal være fornøyd? Skrik ut!!

Jeg er så lei, det er enten det ene eller det andre. ALLTID. Jeg prøver så hardt jeg kan å gjøre alle til lags, og den ene som går rundt og er misfornøyd er meg. Faktisk. Så fortell meg, hvordan kan jeg løse dine problemer? For jeg bare dør av å strebe etter DINE behov! Du syns jeg gir faen ja? Klart jeg gjør... løper rundt og sliter meg ut med å gi faen. Du er den ene personen som får meg til å gråte av håpløshet. Får lyst itl å bli helt emo å gå hjem å kutte meg av den oppførselen din! Skjønner ikke hva som skal til jeg altså? sorry. Du er rett å slett umulig. Jeg har prøvd å fortelle deg det. At jeg prøver, men du gir faen. Hva mer kan jeg gi når jeg har gitt alt av meg selv? Jeg gir opp!

Ingen kommentarer: