søndag 5. april 2009

For du er flink flink flink <3



Ja jeg er flink. Mine venner, flinkere. Denne helgen klarte de seg ute i verdens farlige berusede gater uten min støtte, og selvom de ble både banket, ranet, og endte ensomme. Så var det i alle fall et godt forsøk.

Ja mine tanker går nemlig ut til Christian som natt til søndag ble ranet, og banket av en gjeng voldelige pakistanere som var ute etter en billig iphone. om en av dere leser bloggen så ser jeg venligst at dere sender den til politiet øyeblikkelig, med en unnskyld-lapp! Hvem banker vel uskyldige ute på gaten? Sånn unntatt akkuratt dere. Ellers må jeg si at jeg var å så på Fast and Furious som har fått så mye oppmerksomhet, og jeg likte den. Den var kanskje akkuratt som alle de andre filmene. Men like mye damer, musikk og fete biler som alltid. Det får meg nesten til å ta lappen faktisk. Sett bort ifra at jeg aldri noen gang kom til å få verken så bra dame, eller bil. Det er selvfølgelig selskapet som gjelder på mine utflukter og jeg må si at selvom vår kjøre Christian endte opp med å sitte hjemme på årnes var det en knall søndag med Marit og Audun. Toppet av mobbing av visse mennesker, samt Auduns briliante løping for å nå toget hjem her ifra ingenmannsland. Utenom det så var is i sola, og 160 g med fett etter man har trent to timer.. ikke feil.  I like it !

Ingen kommentarer: