fredag 29. mai 2009

Ingenting varer evig?


Vennskap varer sjeldent evig, følelser varer aldri evig, og den gode følelsen vi har på en lett sommerdag varer i alle fall aldri evig. 

Det er sant som de sier. Ingenting varer evig. Men det er noen ting som gjør, og det er minner. Jeg er ikke pessimisst, tvert imot, jeg er den fødte realist. Jeg tror på Gud, på kjærligheten og på karma. Jeg tror likevel på skjebnen også. Man kan generelt ikke ha det godt hele tiden. Selvom, man aldri har det bedre enn man gjør det. Men jeg skal si deg en ting, og det er at det alltid kommer til å være noen der som kommer til å blåse vekk skyen du drømmer på, så du faller ned på bakken. Jeg tror det alltid kommer til å skje deg noe som gjør at du ikke glemmer hvem du er, hvor du er fra, og ellers alt annet som er viktig her i livet. Du kan være så himla glad at du tror ingenting kan stoppe deg, men noen kommer til å gjøre det. Du kan tro du skal være venner for alltid, men det er sjeldent sant. Hvor mange venner har vi livet ut? Hvor mange forhold varer livet ut? De er forresten bare hjertesorg når en av partene dør. Så jeg ber deg ikke være pessimistisk, jeg ber deg se realiteten i øynene og utnytte et hvert sekund av den gleden du har, av de vennene du har, forholdene, familien, og kjærlighet. For lykke er ikke evigvarende, men det er heldigvis ikke sorg heller. Spiller du kortene riktig vil karma også alltid sørge for at; What goeas around comes around. Og d askal du bare vite at hvordan du har spillt kortene vil avgjøre om solen skinner for deg på en regnfull dag i fremtiden. For minnner er lykke uansett. Men dårlige minner er sterkere enn de gode. Alltid.

Ingen kommentarer: