søndag 24. mai 2009

Helg helg heeelg!!


Ja det har vært helg. Merket noe til det?

Ja jeg liker å tilbringe mine helger i litt roligere stil i den tiden som har vært, men jeg må i at nå som våren ringer inn er gamet på igjen! Denne helgen var bare full fart! Som vanlig har jeg jobbet fredag og lørdag, og jeg må si at da jeg forlot barnefestivalen i Jessheim sentrum lørdag ettermiddag, var jeg mer enn LITT fornøyd! Hvem sin dumme ide var det å samle alle bråkamskiner i ullensaker kommune foran EN scene? dumdidumt! Og jeg fikk endelig se Liza igjen! Jeg må si at for jenta som er imot mine brutale fester er hun bare drøy til å lage fester sjæl. Vi spilte "ølspillet" til langt på natt og endte med å raide nærmeste barnehage fordi hun ville huske. Jeg døpte alle med bacardi razz og ja... Jeg kan mildt sagt si at synet som møtte meg søndagsmorgen ikke skjulten noen ting. Tomme spritflasker, klissete gulv, potetgull over alt og ikke minst tequilaflasken, som ikke lenger var full for å si det sånn! Det er lenge siden (så og si aldri) at jeg har følt meg uggen, men i dag gjorde jeg det! Ellers så trådde pappa i kjent stil til med grilling og god mat i gamlehuset, og da er jeg sjeldent vond og be! Så dårlig mage blir god når du adder grillmat! (og en smertestillende eller tre). Ellers så har jeg vært med min fantastiske bedre halvdel i dag, og kan ikke si noe annet enn at jeg bare blir mer og mer in love for hver dag som går, for å være litt klisje... Det er ikek feil;)

Nå er helga over!

Ingen kommentarer: