mandag 1. juni 2009

elsker, elsker ikke, elsker?





Ja det handler om å elske. Eller gjør det? Nei det handler om å nyte, og leve livet. Just so you know..

Ja det har ikke bare vært langhelg folkens, det har vært mandagsfri, Sondres Bursdag, kjærestekos og ikke minst kino med de tre musketerer. Ja i dag var jeg på kino med Marit, Audun og Christian. Dette var vel helgens opplysning, for da jeg satt der med yndlingsjenta mi som hater meg som få om dagen, så innså jeg at til tross for irritasjon, så har jeg savnet henne, og det var godt å møtes.  Og ja, det var godt å møte gutta og selvfølgelig, men ettersom jeg har blitt beskyldt i feilprioritering og bortvelging velger jeg å meddele for dere alle at dette ikke er saken, og til tross for alt, så vi kjærligheten seire. Som den alltid gjør uanset avstand. Ja for jeg elsker deg uansett hvor mye du skal hate meg Marit Bergum. Det gjør jeg :) Ellers så har Sondre hatt bursdag, ig jeg må si at det å være edru på fest, var IKKE elsk. Det beviste for meg at fordommer kan alltid slå til, men under edru tilstand, mer enn alt annet. Jeg prøver å ikke være vanskelig, sta og fordomsfulle, men hei, vi er det alle! Du skjuler det kanskje bare bedre enn meg. Det var likevel komisk å se spyende, klinende, halvdøde folk føre klokka elleve. Sånn fester vi i Maura dere! Ellers må jeg si at det har vært en sykt varm helg. SYKT. Jeg må likevel si at med bra selskap blir alt knall, og det har reddet uutholdelig vær, edru fest, og kino. Reddet helgen rett og slett. Ja selvfølgelig ville jeg ikke valgt å leve livet mitt uten. ElSKER.

Ingen kommentarer: