tirsdag 26. mai 2009

Jerniajenta




-Hei, det er jerniajenta jo! Jeg får liksom ikke bestemt meg om det er pinlig, eller om det er helt ok å få den kommentaren kastet etter seg.

Det har gått over to år i bransjen nå, og alle synes fortsatt at det å jobbe på jernia er et mulig komisk utfall av en karriere. Likevel skal dere alle vite at jeg bare elsker jobben min! Jeg kan nevne 15 grunner til at jernia Jessheim er et flott sted å være, hvorav en av de, er menneskene som jobber der. I vår ungdomsalder går vi igjennom veldig mange faser, starte å jobbe er en av dem, og jeg skal ærlig inrømme at sammenlignet med mine venner så er min arbeidsplass plettfri! Korrektur, den ER plettfri. Sjefen er knall, folka er rå, miljøet er supert og jeg koser meg ALLTID! Vi har tradisjoner og vi har vaner og det er alltid noe å le av på jobb. Jeg elsker kundene og folkene og ja jeg elsker jobben min. Marius som vasker er latterkrampe, tekos med Mari slår aldri feil, og en billion skavanker er bare få av tingene som gjør arbeidsdagen min knall. Jeg har sent i går innsett at det værste som kommer til å skje med å flytte til bergen er savnet på gode kollegaer som mine. Så ja, kall meg en jerniajente, det gjør meg ikke noen ting.

Ingen kommentarer: