torsdag 14. mai 2009

Life is good (:


Det er sommer, det er sol, og til tider regn. Ja av og til kommer regn som byger, noen ganger i storm, men med paraply så overlever man alltid!

Været har ofte en sammeheng med humøret vårt, nå når solen lyser til så synes det på de fleste at livet går oppover uansett. Russen herjer, folk er forelska, går i sandaler, kjøper griller, og er generelt blide! Været kan faktisk sammenlignes med humøret vårt også. La oss si at vi lever i en skyfri solfullt verden, noen ganger kommer det skyer, andre ganger kommer det storm. Noen ganger kommer det laaange kalde, umulige tider, men solen vil alltid skinne igjen! I de dårlige tidene gjelder det å være ordentlig rustet! Jeg skal love deg at jeg mentalt og fysisk har funnet min redning i dårlig vær, og han er sjeldent vond og be. Ja du kan si hva du vil om disse nyforelska menneskene om dagen, men følelsen er digg når du er der selv og du vet det!! Det eneste jeg ikke er rustet mot er lynet. De menneskene som gjør og sier alt for at ting generelt alltid skal gå til helvete når ting er bra... ja med disse hjelper det neppe og sitte i en bil.. men jeg skal love deg, jeg føler meg bra uansett hvor mye bråk du lager.

Ingen kommentarer: