mandag 11. mai 2009

Stresset fortsetter-


Må si jeg bare følte meg helt genial da jegs tod opp ti på ni i dag, og innså at jeg skulle vært på skolen for fem minutter siden!

Det er helt utrolig komisk at så feilfri og perfeksjonist som jeg prøver å fremstå, at jeg kan være helt utrolig distrè!? I dag var siste sjanse for norsktentamen sidne jeg var i Italia, ogs elvfølgelig måtte jeg forsove meg! Du vet du er daria når du forsover deg til kjempeviktige ting? Uansett, etter de fire minuttene jeg brukte på å få på meg klærne, med meg sekken, og sykle bort og rekke bussen AKKURAT. så må jeg si jeg følte meg god. Samtidig som jeg følte at hele dagen kom til å gå til helvete fordi det aldri er godt med en sånn start på dagen. Uansett kom jeg på skolen halv ti, fikk lov til å sette meg ned å ta tentamenen, og var ferdig kvart over ti. Ikke bare det, men det var solskinn! Jeg fikk positiv tilbakemelding på en oppgave jeg hadde jobbet hele natta med, og jeg og Marielle har kanskje fikset oss en leilighet! Helt utrolig! Dagen har likevel gått med til noe bra, og nå skal jeg på jobb og jeg kan jo bare håpe at dagen fortsetter like bra(: Det er solskinn folkens, ikke sitt inne å furt!

Ingen kommentarer: