torsdag 19. november 2009

Svinis


- Ja, Carl Erik har virkelig hatt grise-uflaks, smalt det fra studieveilederen. Han skulle spøke om læreren vår som ligger hjemme å vrir seg med svineinfluensa.


Spørsmålet er, hvor seriøst tar egentlig folk svineinfluensa? Jeg mener, folk sier jo at de ikke er redd og at alt bare er tull. Likevel så er vaksinekøene fulle, og folk står utenfor vaksinelokaler til de ikke kjenner tærne sine lenger. Det står folk utenfor storinget å tramper og hoier på grunn av svineinfluensaen. De roper vel ikke, -Hei! Vi bryr oss ikke om det!?

Nå er jeg så lei svineinfluensaen. Ikke fordi jeg ikke er redd, eller ikke tar det på alvor, eller fordi jeg ikke bryr meg. Rett å slett fordi nå er jeg SÅ sykt lei av å høre så masse dritt om influensaen.. Det er farlig, det e rikke farlig.. du trenger ikke ta vaskinen, vaksinen er farlig, alt er farlig! Vet du hva? Livet er farlig!

Det er så mange ting som er mer farlig en svineinfluensaen. Voldtektsmenn? Mordere? VANLIG influensa? Det er virkelig så mye drama over ingenting. Flere folk dør av vanlig influensa, og masse nordmenn dør? De dreper jo nesten seg selv med bekyrminger tenker jeg .. Virkelig, folk dør i afrika hver eneste dag, og ingen skriver nyhetsoppslag om de.. Ja, og kanskje når vi har levd med svineinfluensa i noen år så går den inn i mengden og.. virkelig.

Ingen kommentarer: