søndag 8. november 2009

Helgekos





Da var enda en helg over. Snart i alle fall. Det har ikke vært mye tårer og mas denne helgen, tvert imot bare masse masse å gjøre.'

Denne helgen var nemlig Solvår på besøk! Gud som jeg savner gamle venner, Solvår har jeg ikke sett siden ... lenge! Vel uansett så stod det mye på agendaen denne helgen, ikke minst opprettholde jobbinga. Vi tok turen opp på fløyen, som begynner å bli litt utdatert (og dritkaldt). Vi har handlet, vi har sett på kino, og ikke minst vært innom alkoholiserte steder. Fem om dagen sant?

Ellers har den denne uka slått meg hvor mye vennekretsen min har forminsket seg ved flytting, det e rhelt sykt. Etter ti år på sørumsand, og 15 på østlandet var den såååå stor, og her i bergen strekker den kanskje til femten mennesker. Jeg syns det er litt herlig jeg. En herlig gjeng med mennesker er det i alle fall. Kombinasjonen mellom mine gamle og nye venner viser seg også å være ganske knall:)

Ellers har jeg denne helgen nådd et nulltoleransesteg når det gjelder en på jobben min. Jeg er så glad i mange av de på Burgern, men en ligger tynt ann for et Daria-raserianfall altså.. serr! Ellers må jeg si at resten av gjengen bare blir bedre. Jerniamiljøet har også gått litt opp og ned i det siste, og jeg lurer en del på hva jeg skal gjøre neste år. Grunnet jobb og Solvår, så jeg skal mildt sagt si deg at jeg skal sove som en stein denne kvelden!

Denne helgen har også Marielle overraskende vunnet i Monopol. Helt sykt! Hva skjer liksom? Og ja, det beste... DARIASPILLET! Ja, Cassandra tok oss nemlig med på et nytt utested her i Bergen (for min del) Kong Oscar? ja, annyway, her spiller man biljard, og DART! Hvordan spiller man dart? Aner ikke! Men vi klarte det! MedDariaspillet. Og vettu hva, jeg traff midten! Helt sant!! Hahha.. kuuunge. Selvom jeg senere fikk vite at greia med Dart ikke er å treffe midten... ehh, whatever.

Ellers har jeg begynt med min vante uting igjen, Mamma-vitser. Dette er bare silje sin skyld. Hun appelerrer til det onde i meg med sine mammavitser! Mora di ja... jaja. uting.. men the beast is out! Om fire dager kommer Håkon, gud som jeg gleder meg til det!

Ingen kommentarer: