onsdag 1. juli 2009

Sliten

Denne varmen er ikke å komme unna, hjemme hos oss står det til sammen 9 vifter og hele jessheim er utsolgt for aircondition. help.

Ja varme gjør meg sliten. Ikke bare fordi håkon bare griner over hvor varmt det e rå måtte ligge i sola, men fordi det gjør alle husets gjøremål helt klart umulige. Det er for varmt til å vaske, til å rydde, til å støvsuge.... Det er nesten for varmt for å ha sex! Den eneste trøsten e rjobben, som for den saks skyld egentlig er over i morgen! Så trist. Jeg går bare rundt som en zombie i sommervarmen å venter på å reise til bergen. Jeg gleder meg! På søndag er vi der, og da kommer jeg ikke hjem på en stund! Det er bare tjo og hei alle veier jhe rnede på østlandet. Ivana som driver med sine vanlige utbrudd på gudene veit hvilken måte. Snakk om å prioritere. HVor enkelt hadde det ikke vært hvis alle var akkuratt som deg selv? Livet hadde vært deilig. Nå skal jeg på jobb. Til aircondition<3>

Ingen kommentarer: