mandag 6. juli 2009

Bergen by<3


Endelig er man i paradis. Man har kommet seg bort fra mas og stress og enedelig bestemt seg for at man klarer å løse alle livets problemer ved å flytte fra dem... men kan man?

Ja klart man kan! Man trenger kun en katt, en høy mann, en lattermild nederlender, jobb på jernia, skoleplass, digg leilighet, og litt fred og ro i sjelen i Bergen by. ja vi ankom Bergen ca klokken elleve i går. Det etter å ha kjørt en halvtime rundt og rundt i sentrum fordi min bedre halvdel stoler mer på dagens teknologi (gps) enn på kjøresten sin. Da vi endelig var framm stod en nokså pjuskete og full nederlender i døra og det var nesten verdt hele den ti timer lange turen. Jeg må si det er godt å endelig ha ankommet solskinnsbyen. Selvom hjemmelengselen jeg trodde jeg ikke skulle få, er her likevel. I dag har vi hengt opp bilde av de nærmeste over tv'en og jeg skal si det er godt å ha en påminnelse om de gode tingene her i livet! Jeg merker også at savnet etter visse mennesker er stort. (mamma såklart!). det blir nok ikke gøy å forlate det man helst skulel hatt hver dag hjemme, men vi skal få det til Jeg, katten, og Mariell. I solskinnsbyen blire det liv! 

Ingen kommentarer: