onsdag 8. juli 2009

Rainy day



Det kommer vel ikke som et sjokk på noen at det regnet i Bergen by i dag. Though, det var meldt solskinn hele dagen! Jeg skal likevel inrømme at regn gjør meg ingenting med det gode selskapet jeg har i hus!

I dag var egentlig planen å ta fløyenbanen opp til en av Bergens fjell og gå tur. Man må jo ha gått tur over alle fjellene når man først bor her!? Selvom jeg var lovet solskinn så snudde været og før vi visste ordet av det så tordnet det ned og himmelen gråt mer enn jeg noen gang har gjort selv. Da dro nederlenderen i mitt liv frem Monopol og dagen var reddet! MEd min bedre halvdel og min bedre nederlender satt vi gud-vet-hvor-lenge å spilte Monopol! Og gjett hvem som vant? Det var MEG! De som kjenner meg godt vet at jeg er en dårlig taper, og ellers en brutalt motbydelig vinner. Så da de bestemte seg for å spille Scrabble, og jeg vant nok  en gang... da var morro over! Vel, i kveld skal vi se my bloody Valentine på kino.. skrekkfilm i 3D! Overlever jeg det så skal jeg sannelig ha jobbdag nummer 2 på Jernia i Bergen i morgen. Jeg liker meg der! Jeg liker Bergen og jobben og selskapet! Dette er byen sin dette ... :D Hurray!

Ingen kommentarer: