onsdag 29. juli 2009

The truth.




Ja i dag skal du få slippe å lese en mil lang blogg om ditt og datt. Om følelser og om disse helvetes tankene mine rundt vennskap og kjærleik. Her kommer fakta..

Jeg jobber! Gud jeg jobber meg snart ihjel! Nei jeg gjør nok kanskje ikek det. men etter en zillion timer på jobb og masse løping i førti grader varme Wallendahl på betonggulv, så er jeg sliten. Ja det er haøve grunnen til at bloggen min dør ut i denne fellesferien. Jeg har ferie. Og jeg jobber. Ellers savner jeg litt økonomisk støtte fra staten.. som igjen er grunnen til mer jobbing! Ikke minst kan folk slutte å sende meg regninger i posten? Jeg vil ikke ha mer! MEr jobbing! Som dere ser går alt rundt i en onsdskapsfull sirkel av jobbing. Sammen med min skjulte elskov for vesker og sko så ja.. mer jobbing? Right. Ellers så må jeg si at jeg fortsatt elsker Bergen. Det til tross at det regner mer faktisk! Å finne venner i Bergen har gått seg til og, og snart begynner skolen så det er jo håp der og. Selvom jeg må si at venner.. ja... vel, jeg lovte å ikek starte den i dag så den skal dere få slippe. Men det er alltid vanskelig å finne ut hvem som er dine riktige venner sant? Glad jeg har Marielle! SOm også JOBBER. jobber masse! Ikke minst om kvelden når jeg ikke jobber, så jeg er sikret ensomhet! -.- dritt. I morgen kommer heldigvis håkon så da er det ikekno mer ensomhet. MEr jobb, mer regn, mer ensomhet. (egentlig mindre) Dette er sommerferie folkens! Post gjerne litt gladnyheter! Det var det:) The facts!

Ingen kommentarer: