tirsdag 21. juli 2009

Crazytown!






Nå begynner jeg å venne meg til bergensere, regnvær, gåing og fulltidsjobb. Ikke minst har jeg vent meg til mitt nye hjem. Mitt nye gale hjem. I Bergen by <3

Disse ukene har jeg ikke sett mye som er verken stort, eller sjokkerende.. derimot ting som bare er TYPISK bergen by. Her kan det bare bli bedre, og selvom det regner er humøret høyt høyt oppe her i Jonas Lies vei:) Marielle og jeg har hatt så mye å le av at det er helt sykt! Hah. Å være like distrè, klumsete og surrete gir kun fordeler! Så sett bort ifra at jeg savner min bedre halvdel er byen det perfekte sted! Tatt i betraktning tjukke damer som kler seg i for små rosa prinsessekjoler og sitter i parken. ja. HAHahah! Helgens om var hadde jeg en totalt slappe-av-helg, og det var DEILIG! Jeg laget bananpannekaker, som alle skal få oppskriften på, for de var KJEMPEGODE, slappet av, så på sex in the city, og spiste meg rundere. Herlig. Jeg har testet ut oreokake og det var også kjempegodt! Denne helgen som kommer er det endelig innvielsesfest for leiligheten vår og jeg gleder meg! Vi skal ut på fredag og på temafest på lørdag, og ja, vi skal gå som oss selv.. ENGLER! MHM!! Eg ligar det! Peace <3

Bananpannekaker ca 12 stk

6 dl melk

2 bananer

2 ss honning

3 dl mel

3 ss sukker

2 egg

1. Mos bananene til bananmos og visp alt sammen!

2.steke kan du vel?

Bon apetit!

1 kommentar:

Krogstad sa...

Høres ut som du stortrives :)

-Bjarne