torsdag 16. juli 2009

Jubileeeum!





Ja nå har jeg vært ti dager i Norges nest største hovedstad! Okei, kanskje noen dager ekstra, men vi feirer likevel overlevelse i stor skala!

Vel, de første ukene i bergen har virkelig vært innsiktsfulle. Ikke bare har vi gått bena av oss frem og tilbake tils entru, vi har også besøkt fjell, akvarium og annet gøy! Da vi var på akvariet i Bergen så jeg mitt kommende kjeledyr, en silkeøret apekatt som ikke var større en håndflaten! Å herre den var søt! Ja du hørte meg pus.. nei, du vet jeg ikke bytter deg ut! Vi så også et dyr jeg håper jeg aldri møter på i ville farvann; krokodille. Jeg tror silkeapen ga titusen mer sikkerhetsfølelse en den seks meter lange krokodillen som lå å glefset etter alt og alle i kjellern på akvariumet. Ellers så har vi besteget Fløyen-fjellet her i Bergen, så da har vi en av syv fjell. Selvom vi tok heisen opp og gikk ned, men det teller vel? Det burde det! Ellers er det bare fryd og gammen her i Bergen. Deilig å bo med noen som lager middag til deg hver eneste dag, og aldri kverrulerer over hva du sier. Ikke minst tolker ord merkelig og har totalt latterkrampe hele tia. GØY! Marielle er den beste samboern hittil og nå har til og med pus bestemt seg for å elske henne. Pus har dessuten oppdatert sin egen rang til "vaktpus v. Jonas Lies vei 9", så her er det bare å pase seg! Mer oppdateringer fra Bergen kommer garantert!

Ingen kommentarer: