mandag 29. juni 2009

kosekosekos!




Ikke bar er det solskinn ute om dagen, men det er også solskinn inne. I hjertet!

I helgen hadde vi Jerniaavlslutning! Jeg kom litt småflaut brisen til middagen som vi hadde avtalt på Egon med høye tanker om bytur etterpå. Tenkte at dette burde jeg ikek dele med noen, for om de hadde visst med mitt sammenstøt med vodka noen timer tidligere så hadde det satt meg i en pinlig situasjon. Derimot, i kjent jerniastil hadde de fleste sett alkoholen før vi ankom stedet! haha! Jeg må si at denne gjengen er knall. Med både gamle og nye så ble det en heidundranes middag (dessert og fem øl) helt til natten falt over Jesshiem. Ikkeno er som arbeidskolleger som du vet du kan dele smil og moro med! Da klokken slo tolv forlot de eldre oss og vi andre dro ut. Noe så sinnsykt varmt som et dansegulv i tredve pluss er det lenge siden jeg har vært med på! Det tok ikke lang tid før vi mistet hoveddrankeren vår til en pub og nybegynneren til senga si. Jeg og MArius stod derimot i, og danset til Michael Jackson som sikkert aldri har sett Jessheims lys før. Det var knall! Barbeint trasket jeg hjemover klokken tre og da må jeg si senga var god. Jeg hadde fått en EKSKE full av godteri på middagen! Og wakeup-light fra Phillips som jeg så lenge har ønsket meg. For en avskjed! Jeg elsker Jerniafolket! LEnge leve Jernia Jesshiem!!

Ingen kommentarer: