torsdag 18. juni 2009

Bergen-feber

Det er helt klart at en ting jeg ikke gjør frivillig igjen, er å kjøre over fjellet midt på natta!

Ja da var vi hjemme igjen fra Bergen, jeg må si at Bergen føles som hjemme, og min minifamilie som består av pus og Marielle, savner jeg. Det var likevel i går klokken ti på kvelden at jeg pappa og en trofast Toyota satte kurs mot Oslo. Jeg prøvde virkelig å sove under turen men Pappa kjører som en storby-mann, helt vilt. Det var kaldt over fjellet og svingete fra Gol og jeg kan mildt sagt si at jeg var død da vi nådde oslo halv seks i dag morges. Så ja. Til alle pendlere, kjøre over Dokka og Fagernes var definitivt en mye bedre opplevelse. Og mye penere! Så når jeg, pus og Håkon setter kursen til bergen for godt skal det bli godt å vite at jeg slipper den åtte timer lange turen på en stund. Jeg håper lik JEgevel at folk kommer på besøk. Og det ofte. Jeg kjenner jeg er avhengi av mine personlige forhold og det er mange mennesker osm jeg kommer til å savne noe sykt. Jeg håper folket kommer på besøk til vår meget fine og sentrale leilighet, som jeg bare elsker! Bergen om 17 dager. I'm waiting!

Ingen kommentarer: