onsdag 17. juni 2009

Borte bra, men hjemme best?


Da var man i Bergen by, og jeg kan si deg så mye at; Det er IKKE feil!!

Nå er det 16 dager siden siste blogg og det har kommet en del klager, så her kommer en ny. Nei jeg har ikke glemt alle dere fansa mine, jeg bare har vært noe sykt travel! Jeg kan fortelle at jeg stod i mattematikk dette året, og er eller rimelig fornøyd med karakterene. Jeg fikk en femmer på tverrfaglig eksamen, og til tross for dårlige intervjuobjekt til oppgaven min så gikk det strålende! Vi hadde sykt flaks med den regnfulle uken forrige uke, som rezulterte i en solfyllt Lørdag som gjorde avslutningsfesten min til en sukkse! Det er den koseligste kvelden på lenge, og til tross til utedo, og litt minusgrader på kvelden så hadde jeg det knall! Dagen derpå var jeg pakket og klar og destinasjoen var Bergen by. Nærmere bestemt Danmarksplass. Leiligheten var imponerende bra! Og da Mariell ankom byen noen dager senere så var hun like fornøyd. Alt i alt har det vært hektiske pakkedager og ellers andre stressdager og i natt er det turen tilbake til Jesshiem. Litt vemodig kanskje, jeg liker mitt nye hjem. Bergen er stedet å bo. Om Sara kommer ned om noen måneder blir jeg overlykkelig, og håper ellers at de fleste av vennene mine finner veien til bergen så de kan dele drømmen med meg! :)

Ingen kommentarer: