torsdag 25. juni 2009

solskinn


Ikkeno er bedre en solskinn, men som alle solskinnsdager så kommer de til en ende.. og nå er jeg trøtt.

I dag har jge ligget på Tjernet nok en gang, med kjæresten min som er mer allergisk mot sol enn  asmatikere er mot støv. Ja det endte med ut av- og inn i skyggen i det uendelige, og hadde det ikke vært for at han er så søt hadde jeg nok ikke giddet å ligge der stort lenge i dag. Nå har karma tatt oss begge for utålmodigheten vår og solbrent sitter vi hver for oss. Takk. Det passet meg fint ettersom jeg farget håret mitt i dag og måtte skrubbe den solbrente ryggen min etterpå! AU!! Utenom det så må jeg si at hårfargingen gikk supert. Som en bra one night stand, jeg hadde ikke vært inne i døra i femten minutter før vi satt bukseløse på badet og hun dro meg i håret. Digg! Neida, nå er jeg superbrunette igjen og skal legge meg siden i morgen er en ny solskinnsdag. Med jobb. I morgen skal jeg ha avslutningsmiddag med mine fantastiske Jerniakamerater! Ja jeg innser at hvis det er noe jeg kommer til å savne sykt så er det jo dem. Likevel satser jeg på en ny og forbedret karriære.. og forhåpentligvis hyggelige folk. I dag fikk jeg også vite at Michael Jackson er død. SLutt å grin, han er bedre død en en mediakåt pedofil neseoperert(ganger fem) mann. Som ikke gjør annet en å sverte hans fantastiske tidlige musikkkarriære. Snakkero m gammel og go, så var mamma innom butikken i dag! Å jeg blir så sykt glad hver eneste gang jeg ser min kjære mor!! Jeg kjenner at å ikke ha henne i nærheten blir også en smule vondt, men mamma er alltid mamma og hun er gladi meg uansett. Og jeg elsker mamma<3>

Ingen kommentarer: