onsdag 24. juni 2009

vrææææl!!


Vel, for de som kjenner meg, vet de at jeg har ens mule kort lunte. For de som kjenner meg godt, så vet de at jeg har en sinnsyk grense som ender i masseeksplosjon når du trår over den. Vel, ingen kan være perfekte?

I dag prøvde jeg å ha en bra dag. Til tross for at det var førti grader ute og jeg måtte være inne så utviklet det seg ganske bra.. men alle vet at lykek er kortvarig. Det var den. Det var snakk om timer før hele hodet mitt skulle eksplodere. Det værste er at jeg ikke blir sint, bare lei meg. Ja trod et eller ei, isdronningen fryser selv i varmen. Where is the love?! Likevel har jeg tatt til fornuften ogbestemt meg for å hodle lykken oppe ved å glede meg over de tingene som gjør meg lykkelig og som jeg gleder meg til!

-Den herlige kjæresten min

-At jeg skal til Bergen om elleve dager

-At Sara endelig har bestemt seg for å reise til Bergen også!!

-At jeg og Marielle og pus er minifamilie <3

-Skattepenger

-Familien min

-Avskjedsfestene

-Vår nye bergensleilighet

-Jordbærsjokolade

-Jødevitser

-Melk

-Pus

-Solskinn

-Iskrem

Det var selvfølgelig tilfeldig rekkefølge, generelt er mennesker rundt deg som vanlig din viktigste lykke <3

Ingen kommentarer: