onsdag 30. september 2009

To problemer, pluss pluss


I dag stod jeg opp og det var solskinn. Jeg kom på skolen, og det regnet. Kom hjem og innså rommet mitt ikke ser ut i det hele tatt og ikke minst har jeg et skikkelig anfall med skrivesperre.

Du vet de dagene du hadde oppgaver på videregående og utsatte dem til siste øyeblikk, men så visste du at det kom til å ordne seg fordi du bare var så naiv? Vel, den tiden er for lengst over. Nå er det ingenting som heter forskjellsbehandling og favoritisering lenger. Det er kun deg, og den kalde harde brutale verden. I mitt scenario, den våte verdnen.

Flaks for meg synes jeg at klassemiljøet er herlig, og jeg trives og får bra inspirasjon av disse folkene! Likevel så er min indre Daria en bitch, og det er ikke mye lett når du både har deadline og skrivesperre. Skrivesperren er forsåvidt forbedret, men rommet kommer jeg nok ikke til å rydde før jeg absolutt må... og hodet? Vel det kommer neppe til å bli ryddig med det første. Det er ikke det at jeg er fullstendig fantasiløs, det er bare det at jeg bruker hele dager på å irritere meg over ting som er latterlig dumme! Som "fjortiser" rundt meg som ikke klarer å passe på hva dem sier eller hvordan dem oppfører seg. Ikke minst andre umodne mennesker som kun tenker på seg selv døgnet rundt.

Husker du jeg sa at det skulle bli godt å flytte fra probleme? Vel, det kan du aldri gjøre. Du kan aldri flykte fra dem, og om ikke annet er det flere som venter deg på den andre siden.
I alt dette stresset så må jeg lære å lage burgere i Burger King - style, og det irriterer meg hvorfor det er SÅ nøye med rekkefølgen!! Ellers må jeg si at alle folka der er skikkelig greie og at jeg har store håp for fremtiden der. Om det så betyr at jeg må skjære tomat til safta spruter alle veier klokka ni om morran! Ellers er det litt påkjenneing med ekstra jobb men det tror jeg går seg til. Særlig når en lærer å være oppe til fem om natta på lørdag! haha. Nei livet er knall det.

Nei hvis det hadde vært like lett å skrive nyheter som det er å skrive blogg hadde det virkelig vært noe! Siden det er så vansklelig å skrive nyheter blir det også mindre blogg! Bare så dere er informert om det altså.. Ellers håper jeg visse folk vokser opp snart. Virkelig. Ikke minst at skrivesperren min går bort snart-