onsdag 2. september 2009

Leve lykkelig i sus og dus!

En av fordelene med å bo i Bergen er alt regnet. Regn kan være en god unnskyldning til å utsette en million ting! Samt en god grunn til innekos, som det har blitt noen kilo for mye av i de siste dager.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har sykt hjemmelengsel. Jeg savner menneskene hjemme men jeg vil heller ha dem her, og Bergen er jeg garantert fornøyd med. Jeg er nesten knallfornøyd med klassen, og ellers trives jeg. Vel, mildt sagt. Det syns skammelig med noen kilo! Ikke bare på meg men på Marielle også for å være ærlig. Haha. SÅ mens vi er i denne storbyen og tjukker oss kan jeg ikke noe annet enn å savne de hjemme. Heldigvis for meg, så vet jeg at enhver dag blir ordnet av et smilende nedelerlandsk vesen som skal lage mat og tenne i peisen når jeg er down. Som om det ikke er nok så må jeg si at i dag kom dagens. Jeg og Christian har snakket mye om denne "melkedrøm" sjokoladen som Freia har kommet med. Den smaker herlig. Sjokolade med bringebæryohurt inni! Jeg tok med meg en da jeg reiste fra Oslo men siden har jeg ikke sett flere. I dag kom jeg likevel hjem fra en lang tung regndull dag, og der, på benken lå brev fra fylkesmannen i Akershus. Jeg, trodde jo jeg hadde gjort noe galt. Som vanlig. Neida, det var en av hans hjelpere som har sendt meg to melkedrømmer! Herlig! Og ja, Christian er lærling hos fylkesmannen, og det er bare herlig!! Jeg ble så sinnsykt glad og det reddet resten av den tunge dagen:) Så jeg skal sannelig si, at femti mil aldri forandrer noe. Jeg takker gud for mine gode venner, og skal mildt sagt drømme godt i kveld. Selvom det ikke er en melkedrøm i dag... så sparer jeg kiloene til senere!

Ingen kommentarer: