mandag 21. september 2009

Addiction


It's like candy, but with blood. Which is so much better!

Ja jeg snakker om Grey's Anatomy. Det er nå to dager igjen til sesongpremiere. sjette sesongen med, hjertesorg, blod, svette, og tårer. Det er kanskje vanskelig for ikke-avhengige å forstå det, men på få måneder har Marielle og jeg sett på 5 hele sesonger av Grey's Anatomy! Gud som jeg bare elsker intriger. Det faktumet at så mye drama, død, og svik ikke kunne skje innen en gruppe av få i virkeligheten har jeg fortrengt.

For hver gang McDreamy står på det sykehusgulvet, og Meridith komme rinn.. vel da kan til og med jeg kjenne det. Kjærleik! Ja, jeg begynne rnok bare å bli gærn, men jeg glede rmeg sykt til premieren! Selv om helgen min ikke har noe plass for drama på tvskjermen vel i merke.. argh. Well, internett ordner alt. som alltid. Hva skulle man gjørt uten!?

"I have an aunt who whenever she poured anything for you she would say "Say when". My aunt would say "Say when" and of course, we never did. We don't say when because there's something about the possibility, of more. More tequila, more love, more anything. More is better. "
-Meredith Grey

Ingen kommentarer: