tirsdag 1. september 2009

Puseinfluensa


Ja det er nemlig det det heter, når du sitter hjemme og endelig har klart å bli forkjøla du også i alt dette svineinfluensastyret. For hvem har vært tettest innpå meg? JO det er katten. HUn får jo ALDRI nok kos. Litt marielle kanskje? Marielleinfluensa? Ja så det er sant. jeg er forskjøla. ja slapp av, det er IKKE influensa. BAre en rennende nese og en sår hals. Men det er kjipt for det! Hva annet er det likevel å forvente når høsten i Bergen har begynt? Regnet her lever sitt eget liv og jeg har allerede begynt å forstå at innkjøp av regntøy og gummistøvler nærmer seg unngåelig å kjøpe inn. Regnet skal jeg likevel overleve! Den uken som var med fadderuke var værre når det kom til regnet den uken. Som garantert er resultatet av den rennende nesen denne uken. Jeg har ligget helt død i helga og ikke minst alene. For da marielle dro til nederland så var jeg on my own, så da gikk jeg likesågodt i hi. det var deilig, men ensomt. Og nå er jeg så glad hun er hjemme igjen! For det er jo nok stress at jeg savner Håkon som så fint sitter hjemme i Oslo, men å være alene var bare døden. Nå er likevel ting på bedringens vei. Forhåpentligvis. Selv økonomien. Neste ukeskal jeg på jobbintervju på Burger king, og det blir en bra inntekt å ha. JEg er likevel ovverasket over hvor "Lavt" folk synes jobben er, men jeg ser det ikke som noe forskjell i å jobbe i en crappy matbutikks om jeg allerede har gjort i livet mitt. Så dere får bare skjerpe dere. Jeg har heldigvis støtten fra Marielle og Håkon og det er det viktigste! En jobb er en jobb og det er menneskene de tkommer ann på. Det samme gjelder livet, og jege r så glad jeg omgis av herlige mennesker om dagen! Til tross for regn og forkjølelse:)

Ingen kommentarer: