fredag 11. september 2009

Were is the love?



Det er veldig mange som har reagert på synkende blogginlegg i den siste tia. Hva kan jeg forsvare meg med? Nei jeg vet ikke...

Saken er vel at det i det siste har vært veldig MYE å skrive om ettersom skolestart har kommet her i Bergen. Ting har likevel bare ballet seg på og på og til slutt vet jeg ikke hva jeg skal skrive lenger. Regnsesongen har endelig kommet til bergen og vi fikk heldigvis kjøpt oss weatherproof-jakker akkuratt i siste liten! Paraplye rog gummistøvler har vi også så nå kan været bare komme. Det har det forsåvidt gjort. Når det gjelder skolen ahr ikke stresset ballet seg på her enda. Chill oppstart og mye frihet har gjort det til en behagelig start. Jeg er veldig fornøyd med klassen min også. Noe er det jo alltid som irriterer deg... men det "noe" skal vi nok få klare å luke vekk! Jeg kjenner det stilles mye større krav nå som jeg ikke lenger er den eneste i klassen som skriver. Dette skal vi klare! Denne måneden får jeg og Marielle besøk også og det er flott:) Vi gleder oss! Jeg lover å være flinkere med bloggen i fremtiden sånn at dere ikke går glipp av det soms kjer i bergen by. Jeg har forresten fått jobb på Burger King også nå. :) I motsetning til alle mine negative venner så ser jeg frem til å begynne å jobbe i noe som ser ut som et lovende arbeidsmiljø. På natta mens alle andre fyller. Det blir gøy, det er jeg sikker på! More is incoming:))

Ingen kommentarer: