onsdag 25. februar 2009

Tor - tur ...


Nå har det vært to dager siden ferien er over, og det har vært to syykt lange dager.. I miss them.

I bildet over kan du se elevrådsstyret vårt. Ja. Vi måtte nemlig overgi oss for elevrådets årsmøte. Dette var ufrivillig, og smertefullt. Det er smertefullt. Når jeg sitter her nå så innser jeg akkuratt hvor håpløst det er å forvente at flertall av ungdom skal ta noe som helst på alvor. Etter å ha sittet her i et kvarter å bare vente på folk så er vi endelig i gang, og sakslisten er like håpløst som elevrådet selv. Det får meg til å lure på hvor prinsippet oppstod. Med elevråd. Latterlig i det hele og det store.. Du vet du går på en håpløs skole når de ikke vil bruke pengene sine på utebord, nei.. de vil ha SOLSTOLER. Og det er ikke viktig med Vegetarmat i kantina, men KEBAB.. keeebab skal man ha i kantina!

Ellers er det i alle fall godt å se noen fjes daglig igjen. Jeg lider selvfølgelig aldri alene på skolen og heldigvis har jeg Ole med meg. Ikke at det hjelper det håpløse elevrådet. Ellers er dagens gullkorn Amund. Som vellykket klarte å sprenge sin mac til himmels og ta strømmen på hele klasserommet også. Ellers er det mange tanker som svirrer om dagen.. nå, mest om hvordan jeg kan storme dette møtet.

Elevråd er grusomt....

Ingen kommentarer: