mandag 2. februar 2009

Carpe diem


Grovt sett finnes det to type mennesker. Den positive, og den negative. Jeg finner meg selv i en relativt positiv hverdag, men trives med å være den neagtive.

Det er ikke vanskelig å ha en negative attitude. Det er mye vanskeligere å ha en positiv en. Jeg trives godt med å gå rundt med en negativ holdning. At enhver ide har et negativit utgangspunkt, at et hvert påfunn kan ta en negativ vri. Det er ikke tildels sagt at jeg er bitter, sur og irriterende. Jeg føler at den negative holdningen kun er et realistisk utgangspunkt. Selvom det finnes visse ting (mennesker) som av og til klarer å snu den til den positive. Så jeg dedikerer dagens spalte til en special someone som virkelig vet å snu det negative til det positive om dagen(: Så i dag tar jeg standpunkt som en positiv person, og dte til tross for at jeg ligger dårlig til sengs. For hva hadde vel livet vårt vært uten de få personene som setter preg på vår egen væremåte. en smart mann sa en gang, "vis meg dine venner, og jeg skal si deg hvem du er". Ting kunne ikke ha blitt forklart lettere enn dette.

Til livet, til vennene mine, og til nye venner-

dagen hadde ikke vært det samme uten

Ingen kommentarer: