tirsdag 24. februar 2009

Blåtirsdag


Blåmandag er et kjent fenomen, men hva emd blåtirsdag ? jeg kjemper mot enhver blå dag, men denne dagen er unngåelig.

Jeg har lovet meg selv å slutte å skrive dype blogger, å prøve å underholde dere med mer morro, for mye morro skjer i hverdgaen min. det skjer hver dag.  Men noen ganger kommerb are ulykke. det treffer deg som en mørk sky, det er ingenting du kan gjøre. Denne dagen er ikke å unnslippe. Da går alt som kan gå galt vanligvis den samme veien og ingenting er riktig. Derav kommer blåmandag. For mandag er liksom aldri noen bra dag? Jeg personlig liker mandag. ny uke, ny start. nye sjangser. Derfor traffd en mørke skyen meg på en tirsdag og skapte blåtirsdag istede. Noen ganger kan man ikke slippe unna skyene, da er det best å ikke rømme.. men bare stå i regnet og strekke seg ut til de du verdsetter mest. Ved å overleve enhver grå sky vil du alltid se solskinn igjen. Om det enten er bokstavelig eller i noen andre. For selvom det er din blåe dag, så er det garantert noen som har solskinn til deg.

Ingen kommentarer: