fredag 20. februar 2009

facelift!


Noen ganger trenger man forandring. Andre ganger skjer det forandringer uventet.. noen bra, andre dårlige. Velkommen til blogg-faceliften!

Jeg er fornøyd. Ettersom jeg selv har gått gjennom noen drastiske forandringer i det siste følte jeg bloggen trengte det også. Det er likevel ikke sånn at alle forandringer er bra forandringer. Noen forandringer kommer uten at vi vil det, og vi må bare tilpasse oss etter disse. Jeg tror det er viktig å se på "dårlige" forandringer som alternative legobrikker. ja, du får plass til dem uansett. Om du skulle slite kan du jo bare se tilbake på alle de andre legobrikkene som er lagt ned. De som er vennene dine, kjæresten din, familien og opplevelsene. De er grunnlaget til skapelsen. Det er de som definerer det menneske du er. Jeg har fått mange nye legobrikker i vinter. Den beste kom for ikke så lenge siden og er kirsebæren på min skapelse. Hittil i alle fall. For selvom legobrikken min er både kranglete og frekk så er det en legobrikke jeg ikke kunne klart meg uten om dagen. En som faller rett på plass og får meg til å smile . Og sammen med resten av fundamentet mitt av "gode venner" - brikkene mine så tror jeg han kommer til å trives. Jeg trives i alle fall mye bedre i hverdagen (:  Ikke minst forguder jeg alle mine andre legobrikker. Selvom jeg ikke nevner dere alle i bloggen er dere alle med på den store skapelsen min. For jeg setter pris på enhver brikke som gjør meg til meg. Og uten dere hadde huset rast sammen <3

Ingen kommentarer: