onsdag 4. februar 2009

K to the ose <3


Alle gode ting er alltid masse kos. Kos er noe jeg simpelten ikke kan få nok av om dagen !

Det er mange gode ting som starter på K, men de beste starter på L og M . Det er da sett utenom godis, Jernia og bloggen selvfølgelig. Denne uken har jeg lidd av magesyke, hodepine, forkjølelse, tett øre, utslett og så masse annet, men på innsiden har jeg bare følt meg helt sinnsykt fantastisk. Jeg  skulle gjerne skrytt disse menneskene i været, men det er noe som alle har lest her på bloggen før.

Istede skal jeg fortelle deg om livs-pessimistene kalt jernia-annsatte. De er kanskje de morsomste menneskene du har vært borti, men ikek la deg lure. De er ondskapsfulle. For uansett hvor mey du har trua på noe, kan du være sikker på at de skal sørge for at du kan miste den. De er de beste menneskene i verden, men kom ikke å luft noen ideer her ! I dag  luftet jeg ideen om forelskelse innen jernias syv vegger, men den ble raskt skutt ned. Så jeg har kanskje trua, men bare ikke på jerniafolka !

Snart er det på tide med Dagfinn Lynbø, og i helga blir det mer enn ett mannlig fjes jeg har lengtet lenge etter så jeg gleder meg :D Flokken skal se Dagfinn og tequilabjella er på g ! 

Hope you're ready ^^

1 kommentar:

mari sa...

Hvaa? er jerniafolka slemme mot deg:O bra det ikke er meg du har jobba med da^^