søndag 7. desember 2008

Her we go .. again!


Så, det er lørdag, og du er på vei hjem rundt åtte. INgenting skjer... Hvem redder vel ikke dagen , om det ikke er din aller beste halvdel?

Marit og jeg fant ut at det ikke var boe vits i å sitte hver for oss og ta en flaske med vin når vi heller kunne dele vin med hverandre! Kjør på sier bare jeg ^^ Hadde det enda blitt med vinen... Det var en flaske, så en til. Vi innså fort at det måtte rydding til, barskapet var jo fult av så mye dritt? Kjør på. Det fulgte med vodka, tequila, kalinka og gudene vet hva annet. Jeg skal lære dere en ting nå, og husk det; Røde drikker er IKKE bra for kroppen din! Har du noen gang tenkt på det? Har du drukket EN bra rød drikke? Nei.. (dette kommer vi tilbake til senere på kvelden)

Så etter å ha tømt litt drikke fant vi ut at vi skulle imponere noen velkjente diktere med våre dikt, og de slo ann! Disse kan du garantert lese på  http://dikt.automagisk.net/ før eller senere (: *woho* Etter det så skal det trygt sies at bootyshaking stod på lista. Naturlig nok vant den største bootyen. Det er meg. *hah!* Selvom jeg sørget for at gulvet fikk kos også.  Ja vi filmet mye, og du finner  nok kanskje morromateriale på www.facebook.com før eller senere!

Ellers så må jeg si at til tros for forrige helgs fylle-helg så er dette den beste fyllen på lenge. Man trenger da ikke masse folk, sex ogs losskamper. Nei man trenger kun EN. EN god venn/bootyshaker/shotter  for å redde en lørdag! Og det mine venner, er garantert, KVÆR DAG.

Ingen kommentarer: