fredag 12. desember 2008

Here we go again!


Jeg stod opp i dag, men kun såvidt det var.. Jeg var SÅ trøtt etter den lange uka, mentanken på alle godbitene som ventet på skolen var ikke til å unngå.

Dagens var da hjemmelaget karamellpudding med godt selskap! Det blir ikke bedre enn julestemning i kantina og karamellpudding for fem kroner (: Helgens sprell består av bursdagsmiddag for frøken selstad i kveld og Jerniajulebord i morgen. Dette er noe jeg gleeder meg til! Og jobb på søndag selvfølgelig. Herlig. Nå er det bare en time igjen før det ringer ut (hypotetisk sett) og helgen braker løs. Så jeg må informere alle dere andre helgevandrere, pass på trusene, spriten, og alt annet man ikek burde minste etter klokken tolv, og ikke glem fjellvett reglene :)

1 kommentar:

Marielle sa...

kjære, jeg venter på et nytt blogginlegg:P