søndag 7. desember 2008

Jul på Jernia




Det er andre søndag i advent i dag. Hva passer vel ikke bedre enn søndagsåpent på ditt nærmeste storsenter?

Og ja, Jernia hadde selvfølgelig slått til og åpnet de også. Noe som betydde en Sliten Daria på jobb. Det du ikke vet enda er at det ikke er så ille på jernia. Jeg mener, vi er verdens RÅESTE gjeng som jobber der! Til tross for sinte kunder, stressa mammaer og en del krangling har jeg det alltid knall på jobb. Derfor har jeg som adventsgave, valgt å dele noen gode stunder med deg fra butikken. Neste helg er det julebord og med denne gjengen kan det ikke bli noe annet enn knall! Jeg må derimot sette et spørsmålstegn ved det faktumet over søndagsåpent. Tror nesten gud ligger å vrir seg der oppe, sett at dette er den ene fridagen alle skal ha i uka. Det hadde vært mer en nok grunn for meg til å holde stengt. Men fortvil ikke, Julen kommer, og Jeg skal stå der hver søndag for å hjelpe om det skulle være noe ! ;)

Ikke glemm Jernia har det! ^^ www.jernia.no

Ingen kommentarer: