tirsdag 2. desember 2008

Det snør, det snør ..



Vinteren kom for fullt i dag. det snødde kjerringer ned siden klokken var ni i morges! Og selvom jeg elsker snø over alt på jord, er det visse ting en ikke klarer å glemme.

Jesshiems julegate lyser som aldri før på vei hjem fra jobb.  Selvom pappa er på sykehuset kan jeg ikke noe for å nyte snøen litt... men slik lykke er kortvarig når noen du bryr deg om har det vondt. Derfor er ikke dagens blogg humørfylte Daria. Jeg lurer heller på om du har husket å forsikre deg om at de du bryr deg om vet at du er glad i dem? For Jeg håper virkelig at om du, er en av mine nærmeste.. aldri tviler på at jeg er glad i deg. uansett hvor travel jeg er. Noen har vært her mer enn andre men de nærmeste slutter man jo aldri å elske !

Dette bringer meg til det søteste helgebildet tatt av Sondre.. Meg og Bergum en fuktig kveld. Selvom jeg skal inrømme at jeg var så bedritent full at jeg nesten ikke husker det, er det uten tvil det beste bildet som beviser mine følelser for den skjønne blonde skapningen. Som ikke bare har vært med på all morro i år, men som alltid kommer når jeg trenger det mest! Hun har definitivt reddet hele året. Til de jeg savner, Solvår, som ALLTID ringer når jeg trenger det mest uten at hun vet det selv, Sara som lyser opp hverdagen. Martine som alltid har noe jeg kan le av på lager, og ikke minst Sondre og Liza som bare flytter men som aldri slutter å være der. 

¨Håper du også husker å fortelle de personene som du setter pris på at du gjør det. For sånne ting er sykelig viktig

Ingen kommentarer: